Определување на точна категорија
Првиот чекор за оглас е правилно да се одреди категоријата на огласот. Важно е да се направи точен избор не само на горната категорија, туку и на подкатегоријата под неа. Поставувањето на вашиот оглас во соодветните горни и долни категории ќе ги зголеми шансите купувачите да ве најдат.
Ефективен наслов на огласот
Едно од најефикасните оружја на рекламата. Насловот на огласот е еден од најважните елементи за полесен пристап до вашиот оглас и за спречување на сомнежи во главите на купувачите во врска со вашиот производ. Запомнете; купувачите прво го читаат насловот на вашата реклама. Во насловот треба да ги напишете дефинициите како што се името, брендот, моделот што го изразуваат вашиот производ, без да бидат долги и јасни. Може да се додадат и некои придавки и дефиниции на името или брендот на производот. Ако не ги изберете внимателно овие дефиниции, купувачите може да немаат доверба во вашиот производ. На пример; „2017 Mercedes E300 Coupe“ може да се даде како пример за соодветен наслов на оглас. Сепак, наслов како „Mercedes, малку користено чисто возило“ не е соодветен бидејќи е недоволен и за дефинирање на производот и за привлекување на вниманието на сериозните купувачи. Колку е попрецизен и појасен насловот на огласот, толку полесно ќе се најде. Пребарувачите како Google, Yahoo прво ги скенираат насловите на огласите кога пребаруваат. Купувачите обично ги наведуваат најочигледните карактеристики на огласот што го бараат во пребарувачите.
Фотографија и ефект во рекламата
Без оглед на производот што се продава, запомнете дека визуелната перцепција е многу важна! Првото нешто што го привлекува вниманието на купувачот кој ќе стигне до страницата со детали за огласот е фотографијата. Затоа, квалитетни фотографии од производот што се продава, кои го прикажуваат производот од различни агли и се однесуваат на вистинскиот производ, а не се репрезентативни, се важен елемент за привлекување на купувачот. Ако се внимава, веројатноста за продажба ќе се зголеми.
Избор на критериуми за оглас
Правилното внесување на критериумите за огласот при подготовка на огласот за објавување ќе ги насочи купувачите кои ја користат алатката „Детално пребарување“ кон вистинската цел. Затоа, внесувањето нереални критериуми ќе ги доведе во заблуда купувачите. Во такви случаи, корисниците поднесуваат Известување за погрешен оглас. Од голема важност е да се внесат информациите правилно за да не се предизвика ова.
Доволен опис на огласот
Можете да ги внесете информациите за кои мислите дека се важни за производот што се продава, а кои не се вклучени во критериумите за огласот, во делот „Опис“. Во делот за описи, треба да ги напишете сите детали за производот целосно и со јасни изрази. Доколку има недостатоци или дефекти на производот, оштетувања, треба искрено да ги наведете без да ги криете. На овој начин ќе ја зголемите довербата во вас во општа и комерцијална смисла. Колку пошироки ги чувате описите на производите, толку повеќе ќе ги намалите прашалниците на купувачите. Важно е да ги наведете точките што сакате да ги нагласите со алатката за форматирање текст, наместо да пишувате стандардна големина и карактер еден по друг. На пример: Можете да користите различна боја, можете да ја промените големината на насловите. Можете повеќе да влијаете на купувачите со разни мали прилагодувања како ова.
Определување соодветна цена
Можете да ја побарате цената што ја сакате за вашиот производ, ова е барање на слободната трговија. Продавачот е слободен да ја стави цената што ја сака, а купувачот е слободен да се насочи кон производот со цена што најмногу му одговара на неговиот буџет. Но, погрешната ценовна политика може многу да ја отежне вашата работа. Кога станува збор за цените на производите, земете ги како основа „цените на сличните производи“. На овој начин, можете да добиете идеја за тековната цена на вашиот производ. При одредување на цената, земете ги предвид недостатоците на вашиот производ (оштетување, абење итн.) или различни карактеристики што ги немаат неговите врсници.
Точна цена = Брз резултат